GODMORGON

Jag försöker vända tillbaka dygnet eftersom att skolan börjar på måndag. Går lite sådär faktiskt, men har varit vaken från nio idag så det är iaf framsteg. Jag längtar faktiskt till att skolan börjar, men inte till tidiga mornar :P Dagens planer är att först äta, baka något och åka till konsum för att ladda på busskortet. Sedan ska jag åka till stallet och rida lite på Sunny innan jag tar in och börjar fixa med Success. Ikväll ska jag med Johanna till Boxholm där hon ska tävla dressyr och hoppning. Imorgon blir det att åka tillbaka till Boxholm för terrängen, skoj! :D


Kommentarer
Postat av: hanna ^^

följa varann via bloglovin ?:D

JÄTTE FIN BLOGG

2011-08-12 @ 12:59:06
URL: http://hhannakjellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0