HELGEN

Jag har ingen aning om vart dagarna tar vägen, nyss var det torsdag och nu är det söndag. Aja, tiden går fort när man har roligt! :) Har knappt varit hemma något och därför inte haft tid att uppdatera, men tänkte dra en kort sammanfattning av helgen.

Fredag, gick först i skolan och åkte sen till Hööks med Lina. Jag köpte faktiskt ingenting! Sedan åkte vi till stallet och skulle tömköra Sunny, men jag hade glömt tömmarna hemma så fick bli en promenad ist. Sunny behöver träna på det också då han kan bli lite bäng ibland, men nu skötte han sig fint.

Lördag, började dagen med att gå ett varv på Ljungsbro Marknad med Lina. Fick med mig en superfin tröja därifrån, men den får ni se i ett separat inlägg ;) Sedan fixade jag allt i stallet innan vi åkte till Söderköping och hämtade Narnia som stått där på bete över sommaren. Efter det hade jag tänkt att rida, men vi hamnade lite efter i tidsplaneringen så jag hann inte. Kvällen tillbringades med grillning hos Gith och Lina.

Söndag. På förmiddagen var jag i Valla och tittade när Josse tävlade dressyr. Sen åkte jag hem och skulle äta lite innan jag skulle till Heda och titta på CR. Men det slutade med att Sunny och jag också åkte och hoppade, men mer om det kommer också i separat inlägg. Sen har jag även hunnit med några timmar i stallet och tittat på två stall.

Nu ska jag smörja mina stövlar. Imorgon är det stalldag i skolan och min grupp ska på förmiddagen ha genomgång på longering + sto och fölhantering och på eftermiddagen ska vi rida dressyr. Vore ju inte så snyggt med leriga stövlar då ;)


Kommentarer
Postat av: lina

Tack för en rolig helg :D

2011-08-28 @ 21:35:39
Postat av: sofia

bilden var fin och cool! :D <3

2011-08-28 @ 21:45:55
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0