HÖST

Både idag och igår har hösten hängt i luften. Och det är så underbart, jag älskar hösten. Eller jag älskar alla årstider. I alla fall så blir jag så shoppingsugen när en ny årstid kommer, man måste ju förnya garderoben lite! Nu vill jag köpa in ett par nya v/u ringade tröjor som är perfekta att rida i. De på bilder här under är alal från hööks och galet snygga. Den gråa är nog finast me lagom mycket mönster på och så har jag länge velat ha en vinröd. Den svarta tröjan tycker jag ser mysig och härlig ut, så den skulle inte heller sitta fel.



Något mer jag har planer på att införskaffa till hösten är en väst. Det verkar vara skönt, praktiskt och snyggt. Den bruna är från Hööks och den tycker jag är superfin! Gillar luddet på luvan och rutorna. Dock har jag inte så mycket att matcha brunt med. Men brunt och vinrött är väldigt höstigt enligt mig... Kingsland är inte direkt dåliga på att göra västar, men tyvärr är prisklassen lite för hög för mig. Men jag funderar på antigen en svart elelr marinblå väst. Svart går att matcha till nästarn allt och marinblått har jag mycket i... Beslutsångest!



Höst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0