INHANDLAT

I onsdags när jag stod och väntade på tåget hem från Mantorp tog jag en liten promenad till Travshopen sålänge. Tittade runt i butiken en stund men hade redan bestämt vad jag skulle köpa. Ett blingbling pannband i färgen Crystal. Älskar den färgen, glittrar så mycket mer än silver och de andra färgerna! 299 kronor fick jag betala för det. Jag ska sätta det på hööks tränset med platt nosgrimma som jag ska inhandla i slutet av månaden, kommer bli superfint! :D

Sedan så tror jag även att jag har glömt att berätta att jag köpt ett nytt träns. Eller köpte det begangnat av en kompis för en månad sen. Precis sånt jag letat efter! Det är i storlek cob och precis på gränsen till för litet, konstigt då jag ahr en pullarnosgrimma av samma märke i storlek full som är alldeles för stor. Så nu använder jag detta ist för pessoa tränset. Tyglarna har jag dock bytt ut då det inte är några martingalstopp på dem.


Har ingen bra bild på det, får fixa det någon annan dag. det är iaf svart med vita dekorationssömmar. Funderar på ett nytt pannband till det också, trots att detta är snyggt. Men det är lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0