LÖRDAG

Jag kom hem från stallet för en liten stund sedan efter att ha morgonfodrat och släppt ut Success. Passade även på att mocka och fixa foder till honom så att allt det är klart. Ikväll ska jag åka ut igen för att ta hand om Sunny och ta in Success igen. Lämnade Sunny till kvällen för att det itne ska kännas så onödigt att åka fram och tillbaka bara för att ta in Success ;)

Fram tills kvällen tänkte jag först vila lite till några avsnitt one tree hill och sedan städa mitt rum, något som behövs! Har även planerat att jag ska hinna träffa Josephine en stund.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig bild! :)

2011-08-06 @ 14:51:45
URL: http://nobleride.blogg.se/
Postat av: jossan

SV: Hm.. svårt att få ut i ord. När jag rider dressyr, och när jag rider markarbete för min hopptränare är det inte på långa vägar rent dressyrarbete. Dressyr för mig är liksom, att hästen ska vara helt avspänd, med på alla noter, små hjälper, tempoväxlingar, övergångar, korta/länga formen, sidvärtes, ja allt som får en att liksom dansa fram.

2011-08-06 @ 14:56:03
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0