ONSDAG

När man kommer hem "tidigt" efter skolan och har glömt nyckeln är det väldigt bra att man alltid går runt med en dator i väskan! Internetet räcker ut till balkongen, gissa vart jag sitter nu ;) Sunny vilar idag och Johanna ger honom kraftfoder så jag åkte direkt hem efter skolan, brukar annars åka direkt till stallet då det ligger precis vid skolan och jag har en bit hem. När pappa har kommit hem och räddat mig tänkte jag ta tag i min fysikläxa så jag har den gjord. Om någon timme kommer mina små kusiner från Norrland och ska vara här några dagar, roligt! I helgen är det Linköpings stadsfest och även fölmönstring på skolan som jag ska vara funktionär på. Så jag har endel att göra och får se hur det blir med bloggandet, men ska försöka uppdatera med bra inlägg!

En till bild från igår.


Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg <3

2011-08-17 @ 16:59:27
URL: http://sjoisponny.blogg.se/
Postat av: lina

gillar den bilden :D

2011-08-19 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0