PANNBAND

För några veckor sedan köpte jag ett nytt pannband, ett strasspannband i färgen crystal för 299 kr på Mantorps travshop. Jag är supernöjd över det! Gillar färgen, det glittrar mycket och kostade hälften av vad ett äkta gör. De äkta tycker jag är snyggare, men jag vill inte lägga så mycket pengar på ett pannband. Johanna köpte ett likadant som mig någon vecka efter fast i blått. Samma pris, samma affär. Redan efter två användningar hade det tappat 4 stenar (fler nu), medans mitt inte tappat ett enda.

Jag har planer på att införskaffa fler strasspannband, av den simpla anledningen att de är snygga. På Charlies kostar dem dessutom bara 199 kr. Färgerna jag vill ha är rosa, röd och ljusgrönt. Skulle passa fint till saker jag har, och saker jag vill köpa.

Jag tror dock att swarovskipannbandens tid börjar gå över. Nästan alla har dem och folk vill prova nya saker, byta upp sig till det alla andra inte har. De nya swarovskipannbanden med två stora stenar ist för fyra små tror jag dock kommer sitta i lite längre. Sedan tror jag även att pannband med bara en rad med glest sittandes stora stenar kommer bli poppulärt. Och pärlpannband. De två sista alternativen tycker jag är snygga och jag tror att de kommer ta över i dressyr, på hoppningsfronten har jag faktiskt ingen aning.

Detta tycker jag är snyggt, 399 kr på Charlies.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0