SCHABRAK ÅNGEST

Jag älskar schabrak! Ett snyggt schabrak gör så otroligt mycket på ett ekipage enligt mig och det finns så många snygga. Olika modeller, märken, färger, tyger, mönster, kantband, passboaler, färgkobinationer, utsmyckningar, former mm. Man kan variera så otroligt mycket. Det är alltid lika roligt att köpa nya schabrak och att variera vid användning, men tyvärr ligger de ju för det mesta bara på hyllan. De är ju inte direkt gratis heller.

Jag har ett antal och de får inte plats på min hylla i stallet längre utan har fått bära ut ett par till den stora garderoben. Jag har nu bestämt mig för att innan jag köper ett nytt schabrak måste jag sälja ett. Problemet är att jag inte kan slänga eller sälja saker, jag kan ju faktiskt sakna det sedan. Jag har alltid varit så och jag får ångest när jag damsuger bara för att dammet försvinner.

Men nu ska jag ta tag i det här, rensa ut 2-3 stycken som ska få nya hem. Har planer på vilka men är inte helt säker.. Har även fler saker som ska säljas så i framtiden kommer det nog en liten bloppis. Får redan ångest.


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Ska du sälja det översta, (gult? limegrönt) så slår jag till!

2011-08-11 @ 23:50:26
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sanna Olsson

Jag älskar också schabrak!!

2011-08-11 @ 23:52:07
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0