STICKAD TRÖJA

I lördags när jag var på Ljungsbro Marknad med Lina tittade jag in i Hippotiques monter och kunde inte hålla fingrarna i styr. Med mig hem fick jag en rosa stickad tröja från B//Vertigo som är otroligt fin. Älskar den! Har tittat på den länge och nu var den på rea så var jag tvungen att passa på. Dock hade jag lite beslutsångest om ifall jag skulle köpa den rosa eller marinblå, men blev den rosa tillslut och det ångrar jag inte! :D

Finns att köpa HÄR för 398, tidigare pris 569!
Min tröja har inte siffran 11 på armen.



Linda som jobbar där gav kommentaren "Men du är väll rosa?" när jag försökte bestämma mig och när jag köpt den och skulle gå sa hon även "När jag ser något rosa så tänker jag på dig!" haha. Är det så folk ser mig? Rosa? Själv tycker jag att jag börjat komma bort från det nu när jag inte har Usha längre, men samtidigt är jag påväg tillbaka... Men rosa är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0