STOR OCH TRÅKIG

En sak jag stör mig rejält på är att bara för att man har storhäst så ska man tydligen vara tråkig. Ett praktiskt exempel är alla fina täcken i fräcka färger och häftiga mönster, den största storleken är nästan alltid 135 på dessa täcken. Rosa träns finns bara i storlek ponny och cob och pastellfärgade ridbyxor finns bara i barnstolekar. Jag vill också vara färglad, fin och positiv. Men nej, jag ska avar marinblå, beige och tråkig. När man slutar leka är man inte vuxen, man är död.

Tex detta täcke har otroligt fina färger enligt mig. Marinblått och ceris går superbra tillsammans och det blir verkligen inte för mycket. Men såklart finns det ju bara upp till storlek 135!


Kommentarer
Postat av: Erika

De är skit trist att dom bara gör allt i ponny storlekar.



Mina kan ju ha allt de där, så för mig är de ju kul.

Men för andra är de ju mindre skoj som har stor häst. :S



2011-08-17 @ 16:55:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Dedär är asfint! Grymt sugen på det. :-) Bellis har 135cm och de är jag riktigt glad för :

2011-08-17 @ 18:18:49
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0