STUBB

Dagens ridpass på Sunny blev lite bus på ett stubbfält i kvällssolen. Det var galet roligt att dra fram i räser galopp! Sunny var taggad och pigg men ändå kontrollerbar vilket är precis som jag vill ha honom :D

Jag red nästan bara i skritt och galopp. Tog två långa galopper där jag red på volter i båda varven, lite räser och lite mer samlat ibland. Där emellan skrittde jag en stund för att pusta. Till andra galoppen var han så taggad att det inte gick att fatta galopp, han sköt upp ryggen och hoppade runt, vände och lyfte från marken. Jag kunde inte göra annat än att sitta och skratta. Men när han väl går frammåt så får han fart i benen!

Lina var med som fotograf idag också och jag såg bilderna lite snabbt i stallet och de var riktigt härliga! Längtar tills i morgon då jag får dem. I morgon ska jag hoppa lite i paddocken och även då är Lina med som fotograf, hon skämmer bort mig!

Bild från förra hösten.


Kommentarer
Postat av: lina

kanske ska sluta skämma bort dig snart då? ;) hahah nejdå. :D

2011-08-22 @ 21:16:16
Postat av: Josefina&Elvira

Fin blogg, allt bra?:)

2011-08-22 @ 22:43:15
URL: http://allroundponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0