SUNNY - 4 AUGUSTI

Tanken var att jag idag skulle gå en promenad med Sunny, men det blev inte av då jag tidigare idag trampade påe n spik så jag har ajaj i foten. :( Istället ängnade jag 30 minuter åt att ta ut SEXTIOTVÅ karborrebollar ur hans svans. Seriöst, 62 stycken! Klippte även av manen en bit samt för första gången kapade jag även av all pannlugg/man bakom öronen. Vet att många gör det men jag har aldrig gjort det (tveksam om jag gjorde det på Usha) men nu har jag fått nog av att varje dah behöva lista ut vad som ska vara innanför eller utanför flughuvan.

Medans jag väntade på att mamma skulle komma så städade jag ett av mina skåp, som vanligt, och sedan gick jag ut i hagen och klippte ner några karborrebuskar, eller träd kanske man ska kalla dem. Ska fortsätta lite med mördandet av växterna i morgon och sedan hoppas jag på att de andra i stallet också gör lite :)


Är så galet ridsugen! Sunny har vilat i tre veckor nu och hovis kunde inte komma förrens på torsdag nästa vecka så då blir det fyra veckor. Skönt för Sunny med lite vila men han är nog galet pigg sen!

Kommentarer
Postat av: lina

det är ju för att du inte flätat svansen förstår du väl ;) Hahah!

2011-08-04 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0