TILLBAKA I MORGON

Då jag knappt har varit hemma senaste dagarna har jag inte haft tid att blogga. Så istället för att sitta och skriva ett tråkigt inlägg om att det är dålig uppdatering varje dag ahr det helt enkelt fått vara. Jag har gjort mycket på dagarna men inte direkt något som rör bloggen. Sunny har fått ett litet sommarlov då han har tappat en sko och hovslagaren inte har kunnat komma ännu. Men han verkar skapligt nöjd och glad ändå!

I morgon ska jag iaf vara tillbaka med bra uppdatering! Så hoppas jag att Sunny kan börjas rida så snart som möljigt och att vi kan börja hårdträna, då kommer det hända mer saker och det blir roligare att läsa om! Sen börjar ju skolan om mindre än två veckor och jag tror faktiskt att det blir lättare med uppdatering och så då. Fasta rutiner gör allt mycket lättare enligt mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0