TILLBAKA I VARDAGEN

Då var man tillbaka i vardagen igen efter sommarlovet! Jag började i måndags precis som Sarah men har inte kunnat blogga någonting. Än så länge har skolan varit slapp, vi har inte hunnit få några läxor och vi har slutat tidigt, men så kommer det inte vara länge till. Nu när man är tillbaka i rutinerna igen ska jag försöka vara lite mer aktiv på bloggen också och det kommer hända en ganska spännande sak om lite mer än en vecka, jag och Opus ska nämligen göra våran dressyr debut. Kan bli mycket spännande och se hur han reagerar på allting, antingen sköter han sig eller så flippar han helt. Haha!

Nu kommer ni alltså få följa mig och Opus främst inom dressyren och inte längre så mycket hoppning. Har även tänk starta en fälttävlan i höst men vi får väl se hur det blir med den saken. Jag ska försöka få lite bilder och filmer till bloggen så småning om så det blir något roligt att kolla på i mina inlägg och inte bara en massa onödig text ;)


Bild från dressyrträning i söndags.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det gillas starkt att du ska vara mer aktiv! :D

2011-08-17 @ 22:51:13
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0