BILDER

Sitter just nu och ska rensa min kamera på bilder vilket är mycket nödvändigt. Den har blivit full vilket betyder att det finns närmare 2000 bilder på den, några från igår och några från i juli. Ja, ni märker att jag inte är så himla flitig med att rensa kameran på bilder eller snarare radera bilder som jag laddat över till datorn. Detta resulterar i att jag nu i efterhand får sitta och leta efter bilderna på datorn/hårdisken för att se om jag laddat över dem eller inte osv.

Imorgon är det planerat att Sarah ska fota när jag rider Opus och jag ska fota när hon rider Sunny så det blir nog endel bilder imorgon :)


En bild som är fotad i somras, blev faktiskt riktigt grym skärpa på den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0