DAGENS PLANER

Halva dagen har redan gått, men iaf.

Nu sitter jag i skolan och har hästkunskap. Har precis lämnat in mitt rasarbete om haflinger och väntar nu på att vi ska sluta, exakt 18 min kvar i skrivande stund. Sen ska jag till stallet och mocka, fixa foder, ta in hästarna och rida Sunny. Jag är så sjukt trött att det nog bara blir lite spring och bus längst kanalen eller i skogen. På fredag hoppas jag att jag kan rida bort till Kungsbro/Stjärnorp området för en liten längre ridtur på grusvägarna! Har ju bara ridit samma tråkiga sväng hela vintern pga all snö på oplogade grusvägar och så vill jag inte gå i kanten på vägen när det är så halt. Men snart är det vår! :D

Nu hoppas jag att vi snart får sluta så jag kan åka till stallet och fika lite x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0