FILM VECKA

Hela veckan har jag ängnad min lediga tid till att ligga i sängen med datorn i knät och titta på film. Jag tycker att det är grymt skönt med dagar då man knappt går upp ur sängen utan bara slappar till tusen. Jag ahr bland annat sett alla avsnitten av Pretty Little Liars igen. Man gömmer mycket när man måste vänta en vecka mellan avsnitten och ser man dem igen så tänker man på andra saker mm. Min drog-serie! Nu tittar jag på The Last Song, sett den många gånger men tycker det är så sjukt bra ;) På hemsidan jag ser filmerna på måste man vänta 30 min när man sett i 72 min osv..  Så nu ha jag en sån paus och hinner då med att blogga lite, bra va?

Bästa serien! Från samma skapare som Gossip Girl, ganska likt men mycket bättre.


Mitt photoshop slutade fungra när datorn stängde av sig (hade en testperiod som gått antal dagar över gränsen) så nu försöker jag ladda ner ett nytt. Har en supersnygg outfit på G som jag ska fixa sen! Har faktiskt ganska många inlägg som jag vet vad jag ska skriva men inte har inte orken, haha. Ni får helt enkelt bli bättre på att kommentera igen så jag får lite motivation :)

Charmigaste bilden på mig, haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad heter sidan nu igen? ;)



Sv: hahah det hoppas jag verkligen att jag inte gör!! ;p jag älskar dig med även om du blir uteliggare (a) <3

2011-02-27 @ 19:36:28
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0