FÖRLÅT

För att göra det lite mer spännande för er med bloggläsandet kanse ni har märk att jag hoppar över ord och bokstäver, kastar om bokstäver eller helt enkelt byter ut ord och bokstäver. Roligt va? Haha nej, så är det faktiskt inte. Jag är bara väldigt dålig på att stava, snabbskriver och särskriver lite väl mycket.

Står det emd betyder det inte att jag är ett stort fan av gruppen EMD utan att det ska stå med. Lite sånt som jag stör mig väldigt mycket på när jag läser blogginläggen en månad senare, men trots att jag läser igenom dem efter att jag har skrivit så ser jag inte...

Så förlåt för att jag är så kass på att stava, hoppas ni överlever iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag överlever i alla fall. ;)

2011-02-01 @ 17:23:01
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: ylva

nej vi dör!!!!! :P

2011-02-01 @ 20:57:43
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0