FULLT UPP

Fullt upp även idag! Fast det är kul, jag gillar att ha saker att göra även om det kan vara skönt att bara sitta hemma ibland. Jag ska börja med att slänga mig på cykeln och trampa iväg till stallet där jag ska rida och fixa med Opus. Det är riktigt härligt väder så tänkte ta en lite längre uteritt om det inte är allt för kallt. När jag fixat allt hos honom ska jag vidare till nästa stall och rida en annan häst, mer om honom en annan gång.

Vädret är som sagt på topp idag så det kan hända att jag kanske fotar lite bilder under dagen, i så fall dyker de upp här ikväll :)


Bild från i lördags.


Kommentarer
Postat av: Calinne

Sv: (svårt å hitta ett inlägg som e ditt) Ja jevla skiit då. Men nästa gång smällere!

2011-02-27 @ 13:49:39
URL: http://calinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0