GÖTEBORG HORSE SHOW

Idag är det torsdag, torsdag den 24 februari. Vet ni vad det betyder? Såklart att GBG HS drar igång för iår. Både jag och Josephine hade gärna varit där, men det är vi inte.

Vi var där år 2009 tillsammans med min mamma, syster och s-l. Först bilresan upp en morgon, sen shopping inne på eurohorse på eftermiddagen och kvällsföreställning. På natten sov vi på ett superfint hotell med innomhus pool som vi passade på att leka i och dagen efter blev det shopping i gbg, shopping på ekohallen och hemfärd. Det var grymt roligt!

Tidigare år har jag varit på globen hs, med göteborg var nog snäppet bättre. Det roligaste med denna hästfest är helt klart mässan. Jag skulle kunna åka dit och bara gå på mässan. Gu runt en hel dag och bara dräggla över alla fina saker... Jag älskar hästutrustning!




Istället för att vara där nu och spendera pengar så sitter jag här hemma och taggar inför Norrköping HS och Falsterbo. Norrköping var jag och Josephine på också 2009 med min vän Sara. Trots att det var sjukt varmt, liten mässa och dåliga sittplatser så hade vi riktigt roligt och jag kom hem med många saker. Falsterbo har jag aldrig varit på men hoppas kunna åka dit iår med några vänner :D

Vilken av dessa "hästfester" är eran favorit, och varför?

Kommentarer
Postat av: sofia

JAAAAA! Falsterbo i sommar asså!! :D<3

2011-02-24 @ 21:58:45
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: paulina

Jag har inte varit på varken stockholm horse show eller falsterbo. Men jag åker till gbg horse show varje år så jag säger att de är bäst ^^

2011-02-24 @ 23:17:49
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0