HOPPNING

Idag skuttade jag och Sunny lite i ridhuset, med stor stöttning av Annica och Lina. Ni kanske får se film på vad jag menar sen.. Med dom två i ridhuset går det inte riktigt att rida seriöst! Jag hoppade lite studs och körde även lite utan tyglar, på slutet höjde vi upp så jag hoppade lite "högre". Det var typ 60 cm på studdsen och 80 cm på dom enstaka sprången på slutet, vill inte hoppa högre i ridhuset eftersom att det är runt och man inte kommer så bra på hindren + att vi bara har sockerbitar där.

Gick iaf ganska bra och han lyssnar grymt när man hoppar. från galopp till halt på bara några meter och sen ren galopp frammåt igen. Sprången blev inte dom bästa men stor skillnad mot för ett år sedan iaf!
Ni kanske får lite filmklipp sen, vi får se :)

Bild från i sommras, enligt mig är han tusen gånger snyggare nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0