INTE MIN DAG

Tydligen ahr jag haft rubriken innan, otursbarn nummer 1! :(

På idrotten var vi i skolans gym och jag var så galet bra! ;D Efter skolan tog jag bussen till stallet och när jag gick av stängdes dörrarna på mig. Jag var ute, väskan var inne och min arm var där någonstans mitt i mellan. Det var skapligt pinsamt eftersom att det tog ett tag för chaffören att fatta och halva skolan satt på bussen och skrattade...

Red dressyr på Sunny för Gith lite senare på kvällen tillsammans med Anna på Emmet. Gick inte så bra. Han blev sås tressad av att det var en till häst i ridhuset och det blev pannkaka av allt. Gick bättre på slutet iaf :) Efter ridningen hade vi storfika i klubbrummet. Jag hade med mig muffins, Gith hade med sig hjärtbakelser och Annica hade kladdkaka. Nu mår jag sådär skapligt underbart och känner mig smal och smäcker, ha-ha-ha :P

Mina blogg inlägg börjar bli ganska tråkiga och fulla av klagomål, dålig humor och korta meningar. Men jag är lite så just nu, sur och tråkig. Eller tog allt skratt och bus slut under dagens alla skrattanfall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0