MÅNDAG

Idag har jag gått i skolan, som vanligt. Och det är måndag idag = stalldag. På förmiddagen hade vi säkerhetsrond typ. Gick runt och fyllde i en lapp, haha :P På eftermiddagen hade vi skolkörning, men vi körde tråkigt nog på slingan. Jag och Ellinor körde en welsh ponny som heter Bimbo. Så sjukt jobbigt det var! Han gick och spände vänstersidan, tog bara stöd på vänster töm och skjöt ut vänster bogen. Det var inte alls kul då jag fick en otrolig smärta i vänsterarmen och när Ellinor körde fick jag smärta i lungorna, mysigt.

Efter skolan åkte jag och Sofia till simhallen i stan och både flummade och träningssimmade. Härligt! :D

Nu ska jag fixa lite blogginlägg, plugga och försöka få färdigt den nya designen! Ändrade ltie inställningar och hoppas på att filmen från igår ska fungera nu, jag kan se den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0