NYA SMEKNAMN

Igår när jag stog och mockade Sunnys box upptäckde jag att det stog något skumt på Narnias foderskylld. Istället för att bara stå "Narnia" eller "Narnia hö" så stog det "Narnia blåbär". Direkt listade jag ut vem som skrivit det och att det stog på nästan alla hästar. Så alla hästar utan 4 har nya smeknamn:

Sunny Banan
Disco Druva
Hallon Candy
Prins Krusbär
Emmet Aprikos
Narnia Blåbär
Success Citron

Två flickor i stallet har för mycket fritid, och jag är faktiskt oskylldig. Förutom att ha skrivit fina smeknamn  så hade dom en bra anledning och roliga skämt med alla, men jag kommer bara ihåg att Sunny Banan står för soltorkade bananskivor och att dom var sugna på Hallon godis. Vi har det aldrig tråkigt i stallet iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0