ROLIG DAG!

Min dag har verkligen gått i ett idag. Har varit igång hela dagen, åkte hemifrån vid halv nio imorse och var hemma klockan åtta nu ikväll. Började dagen med att ta bussen till jobbet där jag jobbade i ungefär två och en halv timma tills mamma och Sarah kom och hämtade mig. Mamma skjutsade oss till Opus och där fixade vi med honom och jag red en liten stund på ett fält. Det gick väl egentligen helt okej med tanke på att underlaget verkligen sög och det snöade(bilder kommer senare). När vi var klara med Opus åkte vi vidare till Sunny där vi fixade med honom och jag fotade lite när Sarah red, fotade allt manuellt idag vilket jag verkligen måste öva på! När vi var klara åkte vi hem ett litet tag till Sarah och kollade på lite gamla bilder och så medan vi väntade på att mamma skulle komma och hämta mig. En rolig dag helt enkelt! :D


Bild från idag!


Kommentarer
Postat av: sarah

Det är väll alltid roligt att vara med mig? :D

2011-02-22 @ 22:37:14
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0