RYTTARLICENS

Har precis beställt ryttarlicens för 2011. Har tänkt att jag ska göra det ett bra tag nu men sen så har jag ändå glömt bort det när jag väl suttit vid datorn så nu när jag kom på det så passade jag på så att det förhoppningsvis kommit till årets första lokala!

Har faktiskt inte anmält mig till någon tävling än iår men har funderat och planerat lite vad jag vill åka på för tävlingar. Antagligen kommer årets första lokala start ske den 19 mars hos Kinda ryttarförening, dock är ingenting bestämt ännu. Oftast är det faktiskt så att mamma aldrig kan bestämma om det passar att åka och tävla eller inte fören den dagen som anmälan utgår och därför brukar jag nästan alltid anmäla mig i sista sekund, hehe.


Bild från när jag var hos Kinda ryttarförening förra året i mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0