TJUGONDE FEBRUARI

Började dagen med att gå upp tidigt för att åka på clear round som dock inte blev av    :( När vi kom till stallet var det -21 grader och eftersom det var så himla kallt kändes det inte snällt mot Opus att han skulle behöva anstränga så mycket. Fodrade hästarna och fixade allt i stallet och åkte sedan hem igen för att lite senare åka och kolla när min pappa och bror körde cross. Även jag fick prova på att köra några varv på banan, rätt kul faktiskt men jag håller mig nog till ridningen ;) Åkte sedan tillbaka till stallet igen och red ut en sväng på Opus eftersom det som tur var hade blivit lite varmare. Har vart superfint väder hela dagen och när jag red Opus var det solnedgång, mysigt!












Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: vill inte riskera att den blir nerbajsad, haha :D

2011-02-21 @ 00:40:40
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0