SHARPMAN OCH TRAVSHOPEN

Var ju som sagt på Travshopen och Sharpman idag. Mamma och syster stressade som galningar (som vanligt) så jag han knappt titta på något. Fick iaf med mig ett par boots från Travshopen och b-vitaminer och regnleggings från Sharpman.

Jag läste på en hemsida att eskadron lindor i färgen petrol inte säljs i Sverige längre och jag har hittat en sida där jag tänkt beställa dem från England. Skulle dock inte fårr dem förrens i påsk då.. Men idag hittade jag en förpackning på Travshopen! Tyvärr hade jag inga pengar, men om några dagar kommer studiebidraget och då ska jag åka och köpa dem, om jag så måste ta tåget för att komma dit! Schabraket hade dem dock bara i allround, jag ska ju ha det i dressyr. Så då beställer jag det antigen via dem elelr från någon annan ridsportsaffär, beroende på avd som är billigast. Jag blev iaf superglad över att dem fanns där! :D

Såhär kommer han att se ut, fast färgen är lite mer åt det blåa hållet än gröna irl..

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Om du vet vart fredriksborgs ridsport ligger så säljer de lindorna och det schabraket i färgen petrol :)

2011-02-23 @ 19:26:22
Postat av: marie

Japp, så är det, jag har oxå sett både schabraket o lindorna på Fredriksborg. Jättesnyggt !!

2011-02-24 @ 20:26:53
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0