VÅÅÅÅÅÅÅR

Jag kom precis hem och har redan varit i både skolan och stallet. Underbart att sluta vid 11!
Idag red jag bort till Heda och sen red jag Dikarhem, en runda som jag red mycket på Usha. Red mest skritt och galopperade där det gick. Tränade lite galoppfattningar från skritt, supernyttigt för hästarna! + att dom blir lite mer taggade av det, inte för att Sunny behöver det.. Red utan några krav utan bara mysa och ha kul, gick superbra! :)

Det var underbart att solen lyste, tyvärr blåste det nästan till storm också.. Satte bomull i öronen och luva på honom för att han skulle gå att sitta på, länge sen jag gjorde det. Förut red jag alltid med luva och bomull på honom, han blir sjukt mycket lugnare av det!

Är det bara jag som känner att det är galet mycket vårkänslor ute? =)


Kommentarer
Postat av: ylva

nej, nu ä det typ vår!!!!! :D

2011-02-04 @ 22:18:59
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är underbart!!! :D

2011-02-04 @ 22:26:30
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0