11-1-11

Är det bara jag som tycker att det är supersvårt att börja skriva ett inlägg? Eller det gäller alla texter, man vet vad man vill skriva men vet inte hur man ska få en bra början. Haha titta, nu lyckades jag lura er med något random i början, och då slipper jag skriva en bra början på resten av texten ;)

När klockan ringde i morse tog det emot rejält att gå upp. Men när man väl kommit iväg är det bara roligt att gå till skolan! Idag var första riktiga skoldagen för iår, och på nya skolan. Jag inledde den med att komma 15 min sen till ekologin, bussens fel. Sista lektionen idag var idrott, jag hade glömt kläderna hemma och roade mig med att måla en bild på Sunny i photoshop. Ni kanske får se den när den är klar...

Efter skolan gick jag till stallet och fixade allt till Sunny + insläppet. Annica ville stanna hemma över natten så hon har honom i morgon istället. Idag fick han vila.

Nu ska jag fixa lite blogginlägg, läsa igenom en bok på engelska och ta tag i franskan. Vill bli klar med Fanska steg 3 så fort som möjligt, jag vill ha läst både steg 3 och 4 (kanske 5)  innan det drar igång för mycket med natur i skolan. Läser ju på distans så det är bara upp till mig hur fort det går! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0