2011


Mitt 2010 innehöll båda massor av bra minnen och även lite sämre, men det stora hela var bra :)

Nu är det ett nytt år och som Josephine sa, nytt år - nya tag!
Jag har saker jag längtar till och massor av tankar om vad jag vill göra iår, både med hästar och utan hästar. Jag hoppas i alla fall att 2011 blir ett toppen år med många skratt och fina minnen. Men kan det bli något annat när jag har värdens underbaraste vänner, värdens finaste häst och värdens bästa föräldrar?

Idag rider Annica på Sunny så jag har inget att göra. Ska fixa ihop en samanfattning av 2010 i ord och bilder, skriva ner mina mål med Sunny för 2011 och fixa massor av andra roliga inlägg!  Som vanligt säger jag såhär, är det något speciellt ni vill läsa om så får ni gärna komma med förslag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0