BÄTTRE UPPDATERING IMORGON

Idag har jag varken haft tid eller någon större motivation till att blogga så det har helt enkelt fått vara. Hoppas att jag har mer motivation imorgon för utan motivation blir det inga bra inlägg!

Tänkte att jag kunde berätta om min dag lite kort. Började med att jag åkte ut till stallet och släppte ut hästarna i snöstormen men dem verkade rätt glada i alla fall. När jag kom hem pluggade jag lite och sen åkte jag ut till stallet igen för att rida och fixa i stallet. Red ut en sväng, det gick bra och Opus var fin och lagom pigg. När jag kommit hem från stallet igen slappade jag lite hemma för att sen åka och träna på Friskis&Svettis. Det var verkligen ett asjobbigt pass och på avslutningen började jag må illa och blev yr så jag blev tvungen att gå ut då :( pappa trodde det berodde på att jag ätit för dåligt så jag får väl proppa i mig massa mat nästa gång istället, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0