DAGENS RIDPASS - OPUS

Hade egentligen tänkt klaga lite över hur halt det är ute i det här inlägget men såg att Sarah redan hade gjort det så jag får väl hitta på något annat istället ;) Började min dag med att gå upp tidigt och plugga, känns som det är det enda jag har gjort det senaste och är inte ens klar än. När jag pluggat ett tag åkte jag ut till stallet och fixade och red Opus en liten sväng. Alla vägar där det tidigare under vintern har vart bra att rida dvs där det har varit plogat är numera bara isgator så jag fick rida på oplogade vägar istället. Opus var duktig och lagom pigg! När jag var klar med Opus gick jag till ett annat stall i närheten av vårat och red en häst som jag antagligen ska börja hjälpa till med mer om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0