FÖRSTA SKOLADAGEN

Så var även första skoldagen efter lovet avklarad, hade en ganska slapp men sjukt lång tråkig dag, som vanligt ;) Åkte hem direkt efter skolan och fortsatte på min älskade geografi uppsats, vet ni hur underbart kul jag tycker det är att skriva en sjukt lång uppsats om vattenbrist och typ allt annat som har med vatten att göra? Tycker verkligen det är skitkul, längtade hela skoldagen efter att äntligen få skriva igen, elr inte... När jag pluggat lite stack jag till stallet och fixade åt Opus, dock ingen ridning idag pågrund av all is. Hoppas den har smält mer till imorgon eller att det har kommit mer snö, hoppas mest på att det är sol och ingen snö/is och 25 grader när jag vaknar imorn! När jag fixat i stallet åkte jag direkt vidare till Friskis&Svettis och tränade i lite över en timma, tycker själv att jag har varit väldigt duktig med att träna mig själv på senaste tiden faktiskt, hihi.

Tyvärr kommer det nog inte bli någon mer uppdatering från min sida idag då jag måste fortsätta skriva på min kära uppsats. Hoppas på att hinna klart ikväll så jag kan blogga massor imorgon kväll :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

blogga massor! :D

2011-01-10 @ 21:24:03
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0