FREDAG

Jag har redan slutat för dagen (skönt!) men sitter fortfarande i skolan och väntar på Sofia som ska skriva en bokrapport som hon missade när bussen åkte förbi :P Sen ska vi gå ner och äta för att sedan ta bussen till Sunny. Allt i stallet ska fixas och även motionering av Sunny. Sofia ska f prova honom för första gången och jag tror vi ska hoppa lite i ridhuset. Klockan fyra ska vi vara tillbaka på skolan för att ha stalljour till klockan 7.



Från stallet kommer det komma bilder och filmer när vi rider. Jag funderar även på att göra en rundvisnign i stallet eller nån flummfilm när jag ändå har kameran med.. Ni får se senare helt enkelt! Nu ska jag fortsätta att nöta bubble trouble x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0