FULLT UPP

Har haft fullt upp idag känns det som så jag har inte haft någon tid till att blogga. Började dagen med att plugga ett tag imorse, har ett ganska stort geografi arbete som ska in på måndag... Käkade iaf lite frukost efter det och sen fixade jag mig lite och åkte en sväng till stan. Var tvungen att köpa träningskläder eftersom jag hade tänkt att börja träna lite mer, hehe vi får väl se hur det går! När jag kom hem från stan igen blev det ännu mer plugg och nu är det alldeles straxt dax för stallet. Opus får tyvärr mer eller mindre vila idag då jag för en gångs skull måste prioritera skolan. Han överlever nog skulle jag tro och smällfet blir han nog inte heller ;)
/Josephine


Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: nej precis, haha, har lamicell-kopian, köpte de på reapris för typ 100:- tror jag xD

2011-01-08 @ 18:16:44
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0