GELBENLINDOR

Igår när jag letade runt på olika hemsidor efter hästutrustning hittade jag dessa benlidor. Först är det gel som gör att benlindorna ligger bra, är mjukt och ger stöd. Efter det är det elastiskt material som är snyggt, håller lindan på plats och skyddar gelen. Alltså som 50/50 lindor fast med gel istället för fleece.
Jag tycker att de verkar vara superbra och kan tänka mig att de är mkt bättre än fleece lindor. De verkar vara mer följsamma, ge bättre stöd mm.
De är av märker BR och jag skulle mer än gärna ha dessa på Sunny då jag tror att de vore perfekta för honom. Tyvärr kostar dom precis under 500 lappen för ett par. Men när jag är miljonär och har råd med dyra saker.. Bäst jag börjar spela på Triss, för plötsligt händer det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0