GODMORGON

Mamma ringde precis och väkte mig, hur onödigt?
Klockan är iaf snart halv 1 och jag har tagit igen all sömn jag missat denna vecka. Har ju kompledigt idag från att jag jobbade i helgen. Riktigt skönt att veta att när jag legat är och sovit har halva klassen stått i skolan och mockat skit, hehe :D
Idag ska jag ha en riktig slapp dag. När jag och Annica bestämmde dagar tnkte jag inte på at jag var ledig så hon fick Sunny idag, men det ska bi skönt att bara vara hemma hela dagen! Har varit så äckligt trött på senaste tiden och då har ju även bloggen lidit med tråkiga inlägg, hoppas det blir bättre denna vecka :)

På dagens att-göra-lista står det att ringa tandläkarn, ringa sjukgymnasten, städa rummet, baka kladdkaka, blogga och slappa. Låter ganska okej va?

Förresten måste jag fixa massor nya bilder, eller fixa bilder till den här datorn över huvud taget.. Då har jag ännu något att göra idag! ;)

En av de första bilderna på mig och Sunny, våren 2009.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0