GODNATT

Jag har uppdaterat dåligt idag, jag vet. Hoppas att det blir bättre i morgon! Har redan fixat två tidsinställda till i morgon iaf.
I morgon åker min syster "hem" till England igen, men på förmiddagen ska vi passa på att rida ut en sväng och ha det mysigt! Jag får låna lilla Candy och vi funderar på att rida bort till Björkö, där jag haft häst förut och kan ridvägar. Tyvärr är det dåligt med ridvägar precis vid stallet för att grusvägarna har snöat igen :/

 
Två bilder på lilla Candy som är en tjugofyraårig d ponny arab.

Men nu ska jag ta nyaste Min Häst tidningen och dejta kudden. Hörs i morgon igen!
Är det något speciellt ni vill läsa om i morgon, kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0