HISS

Har man något man undrar över eller är osäker på så tycker jag att Bukefalos är en bra sida att vända sig till. Av egna erfarenheter tycker jag att man får snabba och erfarna svar. Gemför man ex 5 svar så kan man se att 4 av dom stämmer och ett bara är påhitt.

När man är inne på sånna sidor tycker jag att man ska ta till sig vad andra säger men man behöver inte följa det till punkt och prickat. Får man flera svar som låter vettga och realistiska kan man försöka komma på sambandet mellan dem och med hjälp av sina egna tankar och erfarenheter få ut det "rätta" svaret för dig och din häst.

En HISS för Bukefalos helt enkelt! :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker de är lite för o nackdelar ibland.

Tyvärr tycker jag personligen folk oftast är dryga ibland elaka när man skriver något där och frågar något.



Dom idiot förklarar en väldigt snabbt.

Men du kanske inte råkat ut för de. :)



Vet många som hatar folket på bukefalos.

Har varit uppe mycket på bloggar just om bukefalos forum.



Att folk är så dryga.

Sedan finns de väldigt trevligt folk med. :)

2011-01-22 @ 18:34:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0