I SKOLAN

Hallå!
Just nu sitter jag på golvet i postgårds stallet (ombyggt till skola) och har hästkunskap. Vi ska skriva en uppsats om en valfri hästras och typ om ursprung, temprament och rasbeskrivning mm. Jag tänkte ta och skriva om Islandshästar eftersom att jag knappt kan något om dem, men med tanke på att jag går i islandsklassen vill måste man ju göra det extra bra.. Får nog bli om haflinger eller nått =)

Slutar lektionen vid 14.50 och då ska jag till stallet. Uteritt har jag tänkt mig och ska kanske klippa färdigt Sunny, eller gör jag det på fredag x)

Kommentarer
Postat av: Erika

sv;

jag läser i tidningen varje dag. ;P

Men ogillar att dom gjort om nu, de där med horoskopen.. suck.

2011-01-19 @ 19:00:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0