INKÖPSLISTA

Min inköpslista är ganska lång, och vill-ha-listan är ännu längre. Det är väll bara att börja skrapa ihop mina mynt antar jag.. I wanna be a billionaire so fricking bad, buy all of the things I never had!


Något jag FAKTISKT behöver är ett par damasker med ludd i. Att ha vid uteritt och när man itne orkar linda, Sunny får skav av benskydd. 259:- kostar dessa för ett par från Hööks. | Till hoppträning, tävling och lite finare tillfällen vill jag ha en ny martingal, en lite finare. Denna från hööks är riktigt snygg! 499:- | För att piffa upp hopptränset, men stanna kvar i hopp och uteritt vevan och inte bli för mkt, vill jag ha ett svart läderbannband med swarovski stenar på kanterna. 350:- kostar dem på Mantorps travshop. | Sött som socker är boots med fårskinn i, skulle passa fint med martingalen också! Märke spelar ingen roll men dessa från Eskadron kostar ca 545:-/paret.


För att piffa upp dressyren och min tråkigt bruna häst vill jag ha en dressyr outfit i en färgstark färg. Eskadrons schabrak i färgen petrol vill Sunny ha. Det kostar ca 300:- | För att matcha schabraket är ett par benskydd i samma grymma färg ett måste! Kostar ca 200-250 kr kostar ett packet om 4 st fleeclindor. | Ännu ett snyggt dressyr schabrak kommer från Schokelmöhle, färgen Caffe Latte! ca 325:- | Matchande lindor till schabraket, 249:-/4 pack.


Ett supersnyggt schabrak till hoppoutfiten, i Sunnys färger! ynka 98:- på Börjes. | För att göra det rättvist om hopptränset får ett nytt pannband måste även dressyr tränset få ett. Blinkat och svängt ska det vara. Äkta eler fejk, skitsamma. Bara det glimmar fint! (pengar växer ju trots allt inte på träd ) | Man måste ju vara fin även när man tömkörs, något jag tänkt göra mycket nu i vår. 129:- på Hööks kostar detta däckelunderlägg i Sunnys färger. | Och för att hjälpa honom lite i tömkörningen vill jag ha en snodd. Snäll hjälptygel! 79:- på hööks.




Kommentarer
Postat av: Sofia

fast pengar är ju papper, så teknikst sett så växer de på träd! :D skala en bit på ett träd och tryck, vips så har du pengar! :D

2011-01-13 @ 12:31:04
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0