KNASIGA REGLER

Jag är nog inte ensam om att undra varför man inte får tävla dressyr på rakt bett. Det är ju knappast starkare än delade tränsbett, isf mildare. Så varför inte? Det är ju bättre för hästen.

Följdfråga: Går dom och kikar i hästarnas munnar på tävlig? (Jag har aldrig tävlat dressyr utanför klubbtävlingar, och där gör man ju lite som man själv vill, därav min ovishet ) Dom ser ju likadana ut sett utifrån hästens mun och eftersom att man måste ha träns på hela tävlingsområdet så vet dom ju inte?

Bara för att jag skrev det här har dom säkert ändrat så att man får det, haha.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, de går inte och tittar i hästens mun varje tävling, men givetvis kan det bli kontroller. :p

2011-01-14 @ 22:34:51
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0