KNASIGT

Idag har jag överlevt ännu en rolik, konstig, störd, flummig och helt knasig skoldag med mina bästa! :D Lektionerna med Sofia går inte riktigt att beskriva.. Efter skolan hade vi stalljour och även där blev det mer flumm än arbete. Sen kom läraren ner till stallet jag och Sofia hade, eftersom att vi varit så sega stog hon och kolade på när vi sopade mm. för atts e att vi gjorde det vi skulle x) Sen fick vi iaf 50 min fika ist för 30, så lite duktiga måste vi ju ha varit! (var för ltie tid kvar för att börja klippa någon häst mm..) Haha ja, vi är helt enkelt bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha, idag var heeeelt CRAZY! men fuck va kul vi hade! :D <333333 bääästa!

2011-01-20 @ 21:31:02
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0