KROKODIL STÖVLAR

Ett par stövlar som är äkligt snygga enligt mig är de med krokodilmönster. I början tyckte jag inte alls om dem men nu ÄLSKAR jag dem. Det är både stilrena och snygga samtidigt som de sticker ut lite.

Både Mountain Horse och Pioneer har gjort dess stövlar. Mina favoriter är MHs vita då de är just vita! Tror dock inte att det är så snyggt till vita ridbyxor.. Pioneers är snyggare i svart och brunt för att de är mer glansiga och ger ett ännu mer lyxigt intryck! :)

MHs kostar ca 6.000 medans Pioneers kostar ca 4.000, kanske blir ett par pioneer lite senare?


Vad tycker ni om dessa stövlar? Vilka tycker du är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker inte de är snyggt ;)

2011-01-26 @ 11:58:23
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: hahah nejnej att jag inte har!! ;)

hihihi, underbart! löv u toooooo! <3

2011-01-26 @ 21:39:11
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0