MATCHNINGS TIPS 3

Det finns många saker som kan förstöra hela ekipagets outfit. Även fast man tänker att allt ska matcha och vara rätt färg och nyans så går det ibland snett. Något jag inte gillar är när folk har ett vitt schabrak med tex en svart kant, och att dem till det har en svart huva med vit kant. Visst det är rätt färger och ja, det matchar. Men schabrak och huva ska vara i samma färg!


I dressyr kan man istället se folk som matchar sitt vita schabrak med svarta benlidor. Det är bättre än huvan iaf, men inte helt bra. Jag vet inte riktigt var jag står i frågan om att ha olika färger på schabrak och benlindor. Ibland är det snyggt och ibland är det, ja mindre snyggt.
Jag tycker att det kan vara fint med ett ganska neutralt schabrak och en fräsig kant tilsammans med fräsiga benlindor eller om kanten på schabraket är brett. Men på vitt är det nog fortfarande snyggast med vitt! :)


Tycker ni att hopp "outfiten" är snyggare än dressyr "outfiten" eller tvärt om?
Nu har jag ju inte gjort någon outfit, men ni får tänka er en med hjälp av texten! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker hopp, fast det är nog för att jag gilalr att köpa hoppsaker mer! :D men om man matchar dressyren snyggt är det fint det med ;)



Sv: hahaha, självklart! :D <3

2011-01-11 @ 09:24:55
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0