MIN DAG

Åkte till stallet tidigt i morse för att släppa ut den andra hästen och rida Opus. Tränade ganska mycket på det vi gjorde på hoppträningen, ställa och böja. Tränade även lite på skänkelvikningar, Opus var fin :) När jag ridit kom hovslagaren och skodde Opus också så nu är han fin om fötterna igen!

Efter stallet åkte jag en sväng till Ikano med pappa för att köpa träningskläder och en lampa på Ikea. Nu sitter jag hemma hos pappa och ser på tv, funderar på att plugga lite. Senare ska jag på bio med min bror, hoppas filmen är bra.


Vad ska ni göra ikväll? :)


/Josephine

Kommentarer
Postat av: Sofia

älskar känslan när hästen går fint! :D jag ska soooooova! :D

2011-01-15 @ 21:27:28
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0