SARAH HENRY BERGMAN

För att ni ska få lära känna mig lite mer tänkte jag ta och skriva ner lite onödig information om mig själv. För att göra det extra svårt och roligt kör jag på att skriva saker på mitt namn (;

Sunny, han tar upp mycket av min tid.
Aj i knät, armen, fötterna, ryggen och tummen. Otursbarn är jag..
Rolig, folk säger så iaf (;
Anser att alla hästar är lika värde, precis som det sägs att människor är.
Har svårt för att lite på folk.

Hatar när folk utalar mitt efternamn fel, skriver därför bara H.
En stad jag saknar är Venedig
Negativ när det gäller saker om mig själv.
Riktigt dålig på att stava är jag!
Yrkesmördare är nog inget för mig.

Beroende till tusen av choklad (sitter med en skål chokladpudding i knät just nu..)
Elektriska apparater verkar ha något emot mig.
Rädd för vatten, mörker och mördare.
Gillar att vara glad! :D
Mat jag äter får inte innehålla kött eller fisk, eftersom att jag är veggie.
Allergisk mot majs, kiwi, damm och hö.
Naturen uppskattar jag mest från hästryggen!

Fick ni lära er något nytt? =)

Kommentarer
Postat av: Ylva <3

Vad stolt elin skulle vara över dig nu, vilken vacker dikt xD <33

2011-01-20 @ 20:44:45
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0