SCHABRAK

Den hästsaken jag tycker är absolut roligast att köpa är självklart schabrak! Egentligen vet jag inte riktigt varför jag tycker att det är roligt att köpa schabrak men kanske för att dem finns i så många olika färger, med olika detaljer och i olika modeller m.m. Eftersom jag har en hel del olika schabrak tänkte jag att jag kunde "presentera" dem och ni får säga vad ni tycker om schabraken och om tillexempel färgen passar Opus eller inte.

Först ut är mitt Schockemöhle Coach schabrak i färgen gråmelerad. Detta schabrak köpte jag på Falsterbo horse show i sommras för 300 kr (man fick köpa två valfria för 600 kr) och är en av mina favoriter. Jag tycker att färgen är fin och lite annorlunda, det är inte så jättemånga som rider i grå/silvriga schabrak på tävling. Jag tycker dessutom att Opus passar väldigt bra i färgen.



Såhär ser schabraket ut!


Såhär ser Opus ut i schabraket!

Schabraket finns att köpa här för 325 kr.



Kommentarer
Postat av: pownies

fin blogg :)



kolla gärna in våran nya häst blogg :)

2011-01-09 @ 04:19:55
URL: http://pownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0