SUNNY 21 JANUARI

I fredags földe Sofia med mig till Sunny och vi skuttade lite i ridhuset. Jag avr inte ridsugen och orkade inte rida seriöst, Sunny var inte heller på något dressyr humör. Han var som vanligt fin när vi hoppade och det syns att han älskar det, på filmen under ser man att han blir lite sur på mig när vi travar förbi och inte över hindrena.
Hindrena är låga men jag vill inte hoppa högre i ridhuset och så är det supernyttigt med gumnastikhoppning! :)

Vi är långt ifrån perfecta och min sits är sämst i hoppsadeln. Stolsits och pckelryggad i galoppen. Men vafan, det är vi! 



Visst har galoppen blivit fin? Lite snabb och så, men kontrollerad!
(medveten om att han springer utåtställd i galoppen, men han orkar inte bära upp sig så bra än.)

Vore skojj om ni kunde lämna en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0